[slideshow_deploy id='967']

Dal 30 maggio al 12 giugno 2013, METRO Cash & Carry Romania, organizza la terza edizione dell’evento “Il Gusto d’Italia”, una campagna promozionale dei prodotti alimentari italiani.

L`evento include dimostrazioni culinarie, offerte promozionali e altre sorprese destinate a far emergere la cultura italiana del buon gusto in tutti i suoi aspetti particolari, dalla gastronomia all’arte e allo stile di vita.

I clienti professionisti avranno la possibilità di scoprire la gamma dei prodotti disponibile nei negozi della catena METRO della Romania – oltre 900 articoli con specifico italiano (formaggi, salumi, vino, pasta, pesce, carne, verdura e frutta)

L`iniziativa si svolgerà presso tutti i 26 negozi cash&carry della catena METRO (eccetto i negozi METRO Punct).

METRO Cash & Carry Romania fa parte di METRO Cash & Carry International ed è stato lanciato ufficialmente in Romania nel mese di ottobre 1996, con l`apertura del primo centro di distribuzione a Bucarest. Oggi, la rete comprende 32 negozi in 24 città. La distribuzione nazionale dei negozi METRO in Romania è la seguente: 5 centri commerciali a Bucarest, 2 a Brasov, Constanza, Timisoara e Pitesti, e un centro in ciascuna delle seguenti città: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte e Turda.

Per maggiori dettagli Vi preghiamo di visitare il sito www.metro.ro.[slideshow_deploy id='967']

Între 30 mai şi 12 iunie 2013, METRO Cash & Carry România organizează a treia ediţie a evenimentului  “Il Gusto d’Italia”, o campanie promoţională dedicată produselor alimentare italiene. Acţiunea include demonstraţii culinare, oferte promoţionale, precum şi alte surprize menite să evidenţieze cultura italiană a bunului gust, desăvârşit sub toate aspectele sale, de la gastronomie, la artă sau stil de viaţă.

Clienţii profesionişti METRO vor avea astfel ocazia să descopere sortimentul disponibil în magazinele reţelei din Romania – peste 900 de articole cu specific italian (brânzeturi, mezeluri, vinuri, paste, peşte, carne, legume şi fructe).

Această iniţiativă se desfăşoară în cele 26 de magazine METRO Cash & Carry România, mai puţin magazinele METRO Punct.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.